REKLAM ALANI

Sony'den 'Yüzey' Açılımı

Yazan : Selim Çangır

Microsoft Surface artık yalnız değil. 2009 yılı Vision fuarında tanıtıldığından beri merakla beklenen Atractsys'in yüzeyi Haziran ayında piyasaya çıkıyor. Atractsy'in geliştirdiği geleceğin teknolojisini satın alan Sony tahmin edebileceğiniz gibi fazla zaman kaybetmeden yatırımı paraya dönüştürmek istiyor.

Mars'a Yolculuk 45 Gün

Yazan : Umut Aksoy

NASA'nın, Mars'a gidecek astronotlar için, Ad Astra Rocket ile ortak yürüttüğü yeni motor geliştirme sürecinde gelinen nokta, bilim alanında heyecan yarattı. Astronotların uzayda yolculuk yaparken maruz kaldığı radyasyonu en aza indirebilmek için çalışmalar yapılırken geliştirilen motorla Mars yolculuğu artık 6 ay değil, sadece 45 gün sürecek. Fakat motorun kullanımı 2017 yılını bulacak.

Engel Tanımayan Dahi

Yazan: Şule Şıkkibar

Onun yaşadığı dönemi gördüğümüz için şanslı mı saymalıyız kendimizi bilmiyorum ama teorilerinin ve buluşlarının gerçeklşetiğini görmemize ömrümüzün yeteceğini sanmıyorum.Çağımızın yaşayan en önemli bilim adamı Stephan Hawking 20 li yaşlarda geçirdiği tedavisi olmayan bir sinir sistemi hastalığı sebeiyle kaslarını kullanamıyor ve sandalyesindeki bilgisayar aracılığıyla konuşuyor.Fakat bu durumun onu hayata küstürmediği ortada.Yaptığı işlerle bu dünyada hepimizden daha fazla iz bırakacağı kesin=)

Work & Travel Çılgınlığı

Yazan : Selim Çangır

Bu yaz Work & Travel ile Amerika'ya gidecek biri olarak ilk yazımın konusu da bu olsun istedim. Öncelikle WAT nedir sorusunun cevabını vermeliyim.

Dünyanın Sekizinci Harikası

Gönderen Merve 04:54 Paylaş
Ne yapardık onlar olmasaydı? Okula giderken kim saçımız başımız olmuş olmamış bizle ilgilenirdi. Onlar olmasaydı kim hastayken sabahlara kadar beklerdi başımızda, kim bizi canından çok severdi, 9 ay bunca eziyetle taşırdı, kim bize gözün bile kırpmadan hayatını verirdi. Evet, annelerimiz olmasaydı hiçbir şeyin anlamı olmazdı.
Düşünüyorum da yıllar geçse de hep aynı yerdeyiz onlar için. Buna anlam verememiştim ama şimdilerde anlıyorum ki biz onların yanında hala çocukluk yapmak istiyoruz, naz yapıyoruz, demek ki bizim için onlar, onlar için de biz hiç değişmiyoruz.
Bu yazıyı canımdan çok sevdiğim anneciğime ithaf ediyorum. Onun yaşamımda çok özel bir yeri vardır. Başım her sıkıştığın da, canım sıkkınken, gülerken, ağlarken hep o var yanımda. Sadece bugün değil her gün onlara sevgimizi göstermeliyiz deriz hep.
Ama hediye çılgınlığı başlar bu güne özel. Tamam, almayın demiyorum hediye almakta vermekte insanı çok mutlu eder. Fakat anneler her gün aldıkları bir öpücükten, sıcacık bir gülüş görmekten daha mutlu olurlar. Onun için deriz her gün anneler günü olmalı diye:))
Yarın anneler günü ama unutmamız gereken bir şey var tabi ki; babalarımız. Onlar da düşkündürler bize ve annelerimize. Çünkü erkekler genelde annelerine benzer birisi ile hayatını devam ettirmek isterler. “ Hanım yemek çok lezzetli olmuş tıpkı anneminki gibi” bu sözleri duymuşuzdur mutlaka. Mesela Beyazıt Öztürk ‘e niye evlenmediğini sorduklarında “Anneme benzeyen birisini bulamadım.“dediğini okudum:))
Yazacaklar bitmez bu konuda ama sonlandırmam gerek. Eğer anneniz hayattaysa kıymetini bilin. Ona bakarken, dokunurken bunu hissettirin. Onlar dünyanın sekizinci harikası :)) , bunu UNUTMAYIN!!!....

3 Response to 'Dünyanın Sekizinci Harikası'

  1. Cem DEMİR Said,
    http://cdemir1991.blogspot.com/2010/05/dunyanin-skezinci-harikasi.html?showComment=1273324361582#c6820331449578401667'> 8 Mayıs 2010 06:12

    Bence En harika olanları. Annemi çok seviyorum.

     

  2. Merve Said,
    http://cdemir1991.blogspot.com/2010/05/dunyanin-skezinci-harikasi.html?showComment=1273334758544#c8533027571702690979'> 8 Mayıs 2010 09:05

    Evet bencede onlar bizim biriciklerimiz. Bende onu çok seviyorum. Bu anneler gününde benden uzakta ama bu yazıyı okuyacak inşallah. Annecim sana bir şey alamadım ama kocaman öpüyorum seni... Sen dünyadaki en iyi annesin.. BİTANEM :)))

     

  3. yagmursofta Said,
    http://cdemir1991.blogspot.com/2010/05/dunyanin-skezinci-harikasi.html?showComment=1273353461743#c2926238634303442599'> 8 Mayıs 2010 14:17

    Mervecim bu güzel güne cok özel bir yazı yazmışsın,cok güzel olmuş, tebrik ederim.Tüm Annelerin anneler günü kutlu olsun, tabi dünyanın 8. benim 1.harikamında :) Annemi çokk seviyorumm...

     

Yorum Gönder